18 dagar kvar...

Idag är det 18 dagar kvar tills jag ska flytta & det där med att sova på nätterna funkar inte alls...har två miljoner saker på G i huvudet.
Det är soffan, soffbordet som jag har beställt från Mio, det är att hitta ett högblankt rött barbord...som jag nu har hittat på ILVA...älskar dansk design.
Vill ha tre barstolar i plexigglas som jag vet hur jag vill att dom ska se ut men har dock ej hittat. Har fått kontakt med en dansk kille som jobbar på BoConcept som ska hjälpa mig. Kolla in deras hemsida...jag säger bara dansk design is the shit!!
Ja just det höll ju nästan på att glömma att mitt älskade MALMÖ FF vann igår & dom spelade fotboll som dom MÄSTARNA dom är!!
Har blivit helt kär i dom nygamla hyllorna string...så har beställt en sådan oxå i rött till köket...har inte så mycke skåp i mitt nya kök så det gäller att hitta rätt förvaring...min nya lägenhet ska bli TOPP på alla sätt...inget annat duger till mig!!
WOW nu tittar solen fram...FINALLY...så jag tror jag ska ta ett varv runt sjöarna för att jag behöver motion i massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0