Allt har ett slut...& en början...

Idag är sista kvällen med arbetskamraterna på Hamburger Börs, sista kvällen med Jöback & sista lördagen i Stockholm. Om 5 dagar flyttar jag till Malmö till ett nytt liv med massa nya möjlighter & jag LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!
Igår vann mitt älskade MALMÖ FF med 1-0 över Djurgården & efter tre spelade matcher har MFF 9 poäng av 9 möjliga & jag ser SÅ fram emot att stå på SwedBank stadion & skrika mig hes. Kan bli ytterligare en helt fantastisk säsong för mitt MALMÖ FF!!!!
Har snöat in mig på OBH Nordica's serie chilli...den kommer att passa perfekt i mitt nya kök. Så när jag fyllde år i förra veckan så önskade jag mig presentkort så jag kan köpa 5 saker därifrån. Det blir microugnen från pappa, blendern från mamma & sen så räcker presentkorten jag fick till en vattenkokare, brödrost & stavmixer. Så det blir on-off i Entré i Malmö så fort jag är på plats. Vill liksom att det ska va påsk nu så jag kan fixa i min lägenhet. Har min underbara pojkvän som ska hjälpa mig med flytten & att få alla saker på plats. Vilken HÄRLIG påsk det kommer att bli i min nya hemstad!!

Kommentarer
Postat av: Desperat Studerande Kvinna

Så jävla snyggt det kommer bli hemma hos dig!

2011-04-16 @ 15:50:09
URL: http://desperatstuderandekvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0