Att ta sig tid...

Idag är en sådan dag när jag bara sitter & reflekterar över allt som har hänt & allt som ska ske...
Igår va MIN dag...dock hände inte så mycke...kärleken skulle komma men ligger i luginflammation i DK...saknar honom massor men åker till honom på tisdag.
Igår sålde jag mitt matsalsbord med stolar & det va ett lite jobbigt avsked...hade gärna velat ha det med till lägenheten i Malmö men insåg att det inte skulle få plats...12 år är en lång tid ju hihihihi
Nu börjar det bli ganska tomt i lägenheten, mycke har slängts, packats ner, sålts eller har jag gett bort det...soffan & mina bokhyllor står kvar men dom ska bästa vännen Majja få.
Inte mycke möbler följer med till Malmö men det ska bli så skönt att köpa nästan allting nytt!!
Trillade över denna bloggen som reflekterar över livet, tycker ni ska kolla in den:
http://desperatstuderandekvinna.blogg.se/
Ha en LOVELY fredag alla...jag tar mig till jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0