Bil...

Så vad det de där med hitta en bil som passar alla mina saker...
Eftersom jag inte vill köra tillbaka med bilen till Sthlm så blev Hertz ett bra allternativ tyckte jag för några veckor sedan...MEN jag vart orolig att en Ford Transit inte skulle vara tillräckligt stor.
Så efter flera dagars...läs nätters...grubblande så har jag nu bestämt mig att ta tåget till Malmö & hyra en lastbil på Statoil som är en aningens lite större.
Ligga sömnlös på nätterna för en sådan sak känns ju en aningens onödigt.
Får ju tillträde till min lägenhet den 20 april så istället för att min faster ska hämta mina nycklar så kan jag ringa mäklaren & göra det själv nu...så kan jag ju oxå passa på att gå bort & titta på lägenheten en runda =)
Det är mycke att tänka på när man ska flytta, man måste ändra en hel del:
* adressändring
* försäkringsbolaget
* elbolaget både det gamla & det nya
* nätbolaget
* telefon om man harr en fast sådan
* tvutbudet
Tror att detta är dom viktigaste...
Dax att ta tag i dagen...have a good one alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0