Flyttkartonger & Rödvin

Att packa tar så klart på mina krafter *LER* så varje kväll denna veckan har jag druckit minst ett glas rödvin, det känns som att det liksom hör till...eller?!!
Slutade med att dricka cola light (drack alldeles för många liter i veckan) för ca 6 veckor sedan & jag är super stolt att jag har klarat mig utan så länge...
Kan det va så att jag har gått över till ett annat beroende hihihih nä det tror jag inte...
Ska jobba idag efter nästan två veckors ledighet & det känns super kul.
Det är Peter Jöback på jobbet nu i veckorna tre sen är Hamburger Börs/Wallmans Nöje ett minne blott!!!
Dax att starta dagen med en dusch, frukost (en sen sådan) & lite gårdagens Lyxfälla på det!!
Hör liksom ihop!!
Hörs i morgon igen & ha en riktig LOVELY fredag, skulle ju bli sådär en 15 grader...kan man ju inte tro idag i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0