Jag bara LEEEEEER!!!

Idag vaknade jag till ännu en blå himmel & sol...bara 2 nätter kvar i Stockholm nu. I morgon åker jag till Malmö för att hämta nycklarna till min takvåning, träffa min PT, reka lite i lägenheten, gå till Entré för att shoppa lite OBH Nordica, möta kärleken, hämta lastbilen på Statoil & sen köra till Stockholm.
Idag har jag varit hos familjen Ewermo för nagelfix & fika. Fick ännu mer alkohol till mitt redan överfulla vinställ...sweet så nu klarar jag mig i sommar *LER*
I kväll blir det tapas på El Toro med Helene, det absulut bästa tapas stället i hela Stockholm. Har ni inte varit där så gå dit, ni kommer inte att bli besvikna.
Sen blir det att gå i säng tidigt ska upp kl 04.00 för tåg till Malmö...
Have a smiley day!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0