Låssmed & finbesök!!

Dax att ta tag i dagen...strax kommer låssmeden ska få ett nytt dörrlås...sen ska jag ner på byn för lite mer shopping innan kvällen för då kommer det finbesök av bästa vännen & då blir det rosémarinering i dagarna två ;)
Låsen i min dörr måste bytas då städfirman & mäklaren inte riktigt vet vart mina nycklar är...känns bra att få ett nytt lås då installerat & betalt *LER* Säkerheten är total!!!
Ska ner på stan & köpa underlägg till mitt nya barbord, ett par svarta jeans på cheep monday, ett par walkingskor...& en present till Christel...vet dock inte vad ännu...
Känns som mina pengar rinner iväg...har lyckats göra av med 100000 på 2 veckor...dock har det mesta av dom pengarna gått till flytten, boendet & möbler. Finns en del kvar på sparkontot & det är ju bra!!
Hoppas att ni alla får en ljuvlig början på helgen...känns som min kommer att bli TOPPEN!!
Längtar tills jag & Christel ska till Mallis, en bild från förra sommaren bjuder jag på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0