***MFF***

En av dom där super sköna, underbara anledningarna till att jag så gärna oxå vill flytta hem till Skåneland & Malmö är ju att som den fotbolls tokiga tjej jag är så kan jag nu se mitt älskade MALMÖ FF spela fotboll himma när jag har lust, kan tom köpa säsongskort & ni som följer ert lag på blodigt allvar...vet vad jag menar. Idag börjar den allsvenska säsongen för MFF & det är Skåne derby mot Trelleborg borta fast himma på SwedBank stadion...matchen är tydligen flyttad från Vångavallen. Det känns som en stor fördel för MFF att få spela den allsvenska premiären hemma (fast borta).
Skulle va 15 grader & sol i Sthlm idag men det är det inte...våren verkar vänta på sig i storstan...det är 8 grader & hur grått som helst. Det är nästa anledning till att jag tycker att det ska bli skönt att flytta till varmare breddgrader...vädret!!
Nu är det dax att fixa lite inför fotbollen...tror det blir pizza idag...känns som härlig söndags mat!!
Ha en LOVELY söndag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0