Morgon pigg

Det är lite galet att jag vaknar vid halv nio varje morgon & känner mig utvilad med tanke på att jag brukar sova halva dagarna för det mesta. Är oxå trött vid 23-24 tiden på kvällen & går i säng då i stället för att sitta uppe till fem på morgonen & kolla på tv.
Tror detta är början på ett nytt liv & jag ÄLSKAR varje sekund av det.
Igår köpte jag mig en blender som är från mamma & idag har jag gjort min första smoothie med jordgubbar, smakade great!!
Nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag ner på byn & äta lunch med Matilda innan det är dax för lite mer shopping i solen!!
Have a great day alla!!

Kommentarer
Postat av: Desperat Studerande Kvinna

Mmm Den är jättefin <3

Längtar tills jag kommer, då blir det seriöst parkhäng med bubbel i massor! Jag vill sväva på moln salongsberusad!

2011-04-28 @ 18:29:28
URL: http://desperatstuderandekvinna.blogg.se/
Postat av: AngelStar

Det vet du vännen <3 LÄNGTAR oxå massor!!

2011-04-28 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0