SOOOOOOOL

Sitter på min franska balkong med båda dörrarna öppna i solen med min dator i knäet. Vilken UNDERBAR tisdag (hahaha måndag är det ju bara) eftermiddag.
Har hunnit med en walk på byn oxå...blev en jeanskjol & en somrig ljusblå topp. Kom på att om vädret håller i sig så ligger alla mina sommarkläder nerpackade när jag kommer till Malmö...så en liten shoppingrunda va ett måste. Hittade ett par super snygga långa shorts till kärleken oxå.
Med tanke på att jag verkligen ska ta tag i mitt liv när jag kommer till Malmö angående min träning så kanske det inte är så smart att handla nytt men men...
Min nya PT (personlige tränare) Johan ska jag ha ett möte med på onsdag nere i Malmö...det ska bli 6-7 v av intensiv träning, bra kost & NO alkohol...ska jag kunna bära bikini på min semester så MÅSTE (hatar måsten) jag ta tag i mitt liv & det är NU!!!
Tänkte sitta här & njuta av dom sista timmarna på min balkong...innan tvättstugan kallar & sen ett snabbt nagelbesök av Lena.
Kan inte riktigt fatta att om tre dagar sover jag i Malmö i min nya super fina takvåning!!
En vårbild från sjöarna, kommer att sakna mina PW där...

Kommentarer
Postat av: Annica

Guuuud villken lyx med PT! Jag vill oxå!

2011-04-20 @ 08:36:00
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0