SwedBank - NEJ TACK!!

När man har en bostadsrätt så måste dom flesta ta lån & mitt lån har jag i SwedBank en bank jag har varit trogen sedan jag va 16 år.
När jag skulle köpa en ny lägenhet så va det självklart att jag gick till ovanämda bank för att prata lån. Jag satt hos en handläggare i ca 20 min & gick igenom min ekonomi, har skött mina lån klanderfritt i dom 3 år jag har haft dom ska tilläggas, allt såg bra ut & då kom frågan har du fast jobb...jag svarade nej det har jag inte haft på 2,5 år. Här kunde jag har ljugit kom jag på sen för oftast så kollar banken det ändå inte men som den ärliga person jag är så gjorde jag inte det.
Det blev då blankt NEJ...han skulle prata med sin chef & återkomma det tog nästan två veckor. Då hade jag redan genom min mäklare kommit i kontakt med en annan bank som jag sa som det va till & på 5 min hade jag ett lånelöfte & med mycke bättre ränta än SwedBank.
När mina lån hos Swedbank är betalda i slutet av denna månaden så är det BYE BYE SwedBank...har redan hittat en ny bank som gärna har mig som kund.
Har berättat denna historia för en hög chef inom SwedBank koncernen som jag känner & han gick i taket, ville att jag skulle mejla min historia till honom så skulle han ge den vidare till ledningen i SwedBank men jag känner att jag inte vill ha med dom att göra över huvudtaget, dom har helt enkelt gjort bort sig...IGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0