Semester är lika med Roskilde Festivalen!!

Dagarna går så himla fort så att jag helt glömmer bort att skriva i min blogg...SORRY!!
Nu har jag snart varit i Malmö i 10 v, attans vad tiden går & jag stormtrivs med allt...I'M LIVING MY DREAM på ALLA sätt!!
Nu har jag semester en vecka & drar om 20 min till kärleken i DK & Roskilde Festivalen...kommer att bli en oförglömlig vecka det känner jag i hela kroppen!!!
På torsdag drar det igång med Iron Maiden & det blir Rock på högsta nivå...festivalen avslutas på söndag med Timbuktu inte illa det heller!!
Ha en LOVELY vecka alla för det tänker jag ha!!!

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Du måste gå på PJ HARVEY. Det är en ORDER!

Ha det skitkul nu. Ledsen att jag inte kan följa med...men livet du vet!

<3

2011-06-28 @ 07:27:08
URL: http://majjastar.se
Postat av: Majja Star

M.I.A måste du också gå på förresten.

Kommer nog bli en av de coolast showerna!!!

2011-06-28 @ 07:28:05
URL: http://majjastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0