Detta är bara början...

Detta är en ny blogg som ska handla om mitt nya liv i Malmö men först kommer det 21 dagars nedräkning innan min flytt!!
Om exakt 3 veckor så flyttar jag till Malmö från Stockholm, efter nästan 19 år så återvänder jag till Skåneland, mitt hemma landskap...eller himma som man säger i Skåne.
Jag är i full fart med att packa & planera, min lägenhet i Sthlm är såld & jag hat köpt en takvåning i centrala Malmö.
Jag räknar dagarna nu, bara 6 arbetsdagar kvar i Sthlm...& det känns bara SÅ lovely allting.
Inte för en sekund har jag ångrat mitt val att flytta hem!!
Min nya lägenhet
Hörs igen i morgon!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Åååå va snygg blogg!!! Och extremt fräsch lgh!

2011-04-01 @ 07:09:30
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: Annika

TACK fina du!! Även för dom fina naglarna!!

2011-04-01 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0