Cykel stulen...SUCK!!!

Åkte till DK i söndags till kärleken & cyklade till stationen. Väl hemma igår så är min cykel borta...SUCK...jag HATAR verkligen människor som inte kan skilja på ditt & mitt.
Visst va min cykel inköpt 1990 men jag hade vårdat den som min lilla baby...ingen rost & nästan inte en skråma på den. Jag kan förstå den som tog den om personen har koll på cyklar så va denna en av 150 st som såldes det året & är allstå en specialutgåva...en 12 växlade Crescent med shimano vxl i färgerna rött, grönt & vitt som italienska flaggan & det va VM italien det året...jag va helt kär i den cykeln...HATAR TJUVAR....DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!
Efter som jag är lite beroende av en cykel så fick det bli en ny redan igår. Polisen rekommenderade Fridhems cykelaffär & dom va super gulliga...en ny svart Monark blev det & en cykelkorg...alla har cykelkorg i Malmö. Ringde pappa & han lovade ett bidrag till min nya cykel. Få ser hur länge jag får behålla den...är i alla fall försäkrad så att jag första året inte betalar en krona i självrisk.

Kommentarer
Postat av: Desperat Reflekterande Kvinna

Been there done that men jag köpte aldrig någon ny så har inte haft cykel sedan jag bodde i Malmö!!!Nu är jag faktiskt sugen på att köpa en!

2011-05-15 @ 17:56:32
URL: http://desperatstuderandekvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0