Dagarna bara flyger...

Dagarna bara flyger iväg här i min nya hemstad. LER varje dag jag vaknar att jag tog beslutet att flytta hit.
I helgen va kärleken här & vi gjorde stan, kollade Eurovision song contest...vilken va en stor besvikelse. Hade inte sett den på många nånga år. Jag & ♥ sa att om både DK & SE gick till final så skulle vi se Eurovision song contest (skämtsamt ska tilläggas) så där satt framför tv'n med tacos & Corona...& attans va besvikna vi blev, den ena låten va sämre än den andra & till slut stod Azerbaijan som segrare...ett skämt eller en lorte sang som min skat sa...men får väl gratulera att det är svenskar som har skrivit sången...
GRAAAAAATTIS Eric Saade för en väl förtjänad 3:e plats....dax dock att lägga ner skiten!!!
På söndagen va det dax för en heldag av sport för mig & ♥: först va det öl på Möllan sen Swedbank Stadion för att se mitt älskade MALMÖ FF möta Örebro, sen hem för att se ett annat lag i mitt hjärta LIVERPOOL möta Tottenham & i kväll ska SVERIGE krossa Finland i VM =)))))) Nu blev det inte riktigt den glädje dagen som jag hade hoppats men mitt ÄLSKADE MALMÖ FF vann så en vinst av tre möjliga va sådär...
På måndagen va det så dax att att sluta med alkoholen & äta GI....PW minst 1 h sju dagar i veckan & so far so good, 10 kg minus på vågen it is...om ♥ kan sluta röka så kan jag banta...NO PAIN NO GAIN!!!
Jag & kärleken på Möllan innan match!!
Min frukost/lunch dag 1 & 2!!

Kommentarer
Postat av: Majja Star

***"Lortesang" den var bra! Ha ha ha!***

2011-05-20 @ 09:10:05
URL: http://majjastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0