PARKEN

Idag (läs igår) va jag i Parken med min kärlek...ja inte Parken parken utan Parken FC Köpenhamns hemma arena.
Där va jag för första gången & vilken arena...där har ingen arena i Sverige en chans!!
Vi såg FCK möta Midtjylland & FCK vann med 5-2.
Dit vill jag fler gånger vilken känsla...utanför Parken fanns massor av små stånd/barer där man sålde öl & sprit ...korvstånd & sköna danskar, inne på Parken fortsatte öl & korv att säljas. Det enda som i mina ögon är lite irreterande är att man får röka inne på hela Parken & det suger för oss som har astma...men men jag får helt enkelt ta seden dit jag kommer dom är ju ändå danskar liksom. Det va i alla fall en SUPER sweet kväll!!
Nu dax att sussa kudden...Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0