Tillbaka...

Då va jag tillbaka i Malmö efter fyra dagar i Stockolm med tjejhäng, jobb, vinst på en häst 1200 kr vart det & ingen ska jag dela med *LER*, bra dricks & en massa underbara minnen...men kjag kan ärligt erkänna att jag saknar inte Sthlm ett dugg...Sthlm är ett avslutat kapitel för mig!!!
I söndags åkte jag hem bara för att slänga in väskan & byta till en ny...sen tog jag tåget över bron till kärleken...solen sken & livet lekte där borta.
Nu är jag tillbaka t Malmö för att jobba i dagarna fyra i utebaren på C & G innan jag åker till kärleken igen. Saknar honom hela tiden fast att vi ses mer nu än någonsin...snart tio månader & det känns bra i hjärtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0