Mer naglar...

Va & gjorde mina naglar igår & är SÅ nöjd som vanligt.
Är glad att det är Rebecka som gör dom & att hon bor här i Malmö...minns för snart fyra år sedan när hon sa att hon skulle flytta till Malmö...en ren nagelkatastrof för mig som är bland det fåfängaste som finns i alla fall när det gäller mina naglar.
Så det va mer än LOVELY när jag skulle flytta hit & jag fick komma till henne fast att hon va mamma ledig. Numera sitter hon i en lokal i Västra Hamnen & ni som är lika kräsna som jag ( & inte är mina kunder hihihi ) så tycker jag att ni ska göra ett besök hos henne!!
Nu dax för PW innan stenhårt maxpass ben i kväll med min PT Jeanette!!
OVER and OUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0