HÖST i Malmö

Så har hösten kommit till Malmö...solen skiner & det är 13-14 grader...blåsten biter i kinderna & näsan rinner... Inte så att sommaren direkt har varit här...men hösten är definitivt här nu...lövens färger skiftar i alla dess underbara färger & jag måste erkänna att det är lite mysigt.
Igår kväll satt pappa & jag på Lilla Torg & åt middag på uteserveringen utan jacka...& med tre brännare så var det riktigt skönt.
Nu väntar en låååååååång tid med kyla...har bunkrat upp med en massa värmeljus & varje dag så tänder jag ljus & sitte uppkrupen i soffan & bara njuter av lugnet.
Mår TOPPEN här i Malmö & mitt liv går på helt rätt håll...livet är helt enkelt vad man gör det till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0