TRÄNING

Igår så började jag ännu ett nytt liv här i Malmö....TRÄNING!!
Har skaffat mig en PT Jeanette som i 3 månader 3 ggr i veckan ska köra hårt med mig.
Igår blev det rygg, bicep, mage & rodd i max puls.
Idag har vi kört axlar, rygg, triceps & 1 h powerwalk.
Kan säga att det gör ont....ont precis över allt....kan inte förstå när jag ser mig själv i spegeln att jag kan ha tillåtit mig själv att förfalla så....från att ha tränat 2 pass om dagen 7 dagar i veckan till att inte träna alls...& jag har ABSOLUT ingenting att skylla på...
Jag har provat flera ggr dom senaste åren att komma tillbaka med träningen men motivationen har varit långt ifrån på topp...MEN nu känns allt annorlunda...känns som att mycke har trillat på plats sen jag flyttade hit till Malmö.
Gymmet vi tränar på liknar det gamla gymmet i Krstd som jag tränade & jobbade på för länge sedan...med en massa fria vikter & super trevliga människor...& ingen bryr sig hur den andre ser ut...
I morgon blir det dag tre...& ben står på schemat...längtar redan!!
Nu lite mat & soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0