Amiralen

Amiralen det är där jag uppehåller mig varje vecka torsdag-lördag & jobbar på Robert Gustafssons show. Både showen & jobbet får TOPP betyg!!
Jämför så klart det med Hamburger Börs & måste erkänna att detta är SÅ mycket bättre...lugnt & för varje dag blir det mer & mer organiserat...chefer & personal är ett & alla kan göra sin röst hörd.
Finns säkert en anledning till att Robert Gustafsson valde just Malmö för sin 25 åriga jubileumsrevy *blink*
Showen får toppbetyg, så även mat & personal...dricksen ja där finns inget att klaga på...Malmö är helt enkelt bättre...men det visste jag redan när jag flyttade hit.
Visst saknar jag Stockholm men då är det mina vänner jag saknar...inte staden...allt är SÅ mycket coolare & lugnare här & stressen är långt borta.
Nu tar jag ett glas rött innan 13 h passet i morgon lördag...eller snarare idag...
Natti Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0